استودیو Deep Silver به صورت رسمی از ایجاد یک تاخیر دیگر در روند انتشار بازی Dead Island 2 خبر داده است. با گیم سیتی همراه باشید.
پس از مدتها انتظار، سرانجام در جریان رویداد Gamescom 2022 استودیو بازی سازی Deep Silver از دنباله رسمی بازی Dead Island رونمایی کرد. این عنوان در ابتدا برای عرضه در تاریخ 3 فبریه 2023 (14 بهمن 1400) برنامه ریزی شده بود. اما همانطور که انتظار که میرفت، پروسه تولید و عرضه این عنوان با تاخیر مواجه شده است. حال براساس توییت تازه منتشر شده توسط تیم سازنده، انتشار بازی Dead Island 2 در تاریخ آپریل 2023 (8 اردیبهشت 1401) صورت خواهد گرفت. استودیو Deep Silver همچنین ضمن تایید به تاخیر افتادن این بازی بیانیه به خصوصی را نیز منتشر کرده است. بیانیه مذکور به شرح زیر است:
مشخصا ما به دلیل تصمیم اخیرمان پیرامون به تعویق انداختن زمان انتشار این دنباله با انتقادهای مختلفی مواجه خواهیم شد. اما باید متذکر شویم که پروسه تولید این پروژه در مسیر و شرایط مطلوبی قرار دارد. ما قصد داریم تا از زمان مناسبی که با ایجاد این تاخیر ایجاد شده است، نهایت بهره را ببریم. درواقع میخواهیم از کیفیت نهایی این پروژه و عرضه یک بازی که بتوانیم به آن افتخار کنیم، اطمینان یابیم. از تمامی اشخاص و بازیکنها که تمامی این سالها در انتظار عرضه این دنباله بوده و با ما همراه شدهاند، سپاس گزاریم. از طرفی باید اعلام کنیم که در تاریخ 6 دسامبر (15 آذر 1401) شوکیس جدیدی با محوریت بازی Dead Island 2 برگزار خواهد شد. در این رویداد تریلر جدیدی را از بخش داستانی و سیستم گیم پلی بازی منتشر خواهیم کرد.
عرضه بازی Dead Island 2 چندین ماه به تعویق افتاد!
درصورتیکه به خاطر داشته باشید، دنباله بازی Dead Island برای اولین بار در سال 2014 معرفی شد. این پروژه طی سالیان اخیر با تاخیرهای متعددی مواجه شده و تیمهای سازنده آن نیز تغییر پیدا کرده است. توسعه این پروژه در ابتدا به تیم YAGER و سپس به استودیو Sumo Digital محول شد. البته در نهایت استودیو Deep Silver ساخت این دنباله را برعهده گرفت. این بازی هماکنون برای پلتفرم کامپیوتر و کنسولهای پلی استیشن 5، پلی استیشن 4، ایکس باکس سری ایکس، ایکس باکس سری اس و ایکس باکس وان در حال توسعه است. طبق اطلاعات موجود، بازی Dead Island 2 دارای تنوع محیطی قابل توجهی خواهد بود. هریک از این محیطها توسط گونههای مختلفی از زامبیها احاطه شدهاند.
این موضوع سبب میشود تا بازیکنها برای انجام ماموریتها یا کاوش در هر محیط با چالشهای متنوعی رو به رو شوند. البته این عنوان، یک اثر جهان باز نخواهد بود و تمامی مناطق جهان آن از همان لحظه ابتدایی در دسترس نیست. بلکه بازیکنها با پیش روی در بخش داستانی میتوانند به تدریج هریک از این محیطها را آزاد کنند. البته اشخاص قادر خواهند بود تا به مناطق از قبل آزاد شده بازگردند و به انجام امور گوناگونی نظیر ماموریتهای فرعی بپردازند. طبق اعلام تیم سازنده، تنوع ماموریتهای فرعی بازی رضایت بازیکنها را به دست خواهد آورد چراکه آنها تمرکز ویژهای را روی این بخش داشتهاند. درواقع گفته میشود که این دسته از ماموریتها، به خودی خود از جذابیت قابل توجهی برخوردار هستند و به اندازه ماموریتهای اصلی هیجان انگیز خواهند بود!
منبع: Gamingbolt