با نزدیک شدن به زمان عرضه، اطلاعات جدید بازی Ghostwire: Tokyo در دسترس قرار گرفته است. با گیم سیتی همراه باشید.
درحالیکه تنها یک هفته تا عرضه رسمی بازی Ghostwire: Tokyo زمان باقی مانده، عوامل استودیو Tango Gameworks جزئیات جدیدی را حول این عنوان به اشتراک گذاشتهاند. برجستهترین تفاوت این بازی با سایر محصولات پیشین استودیو سازنده، اضافه شدن المانهای ماورالطبیعه به سیستم گیم پلی در کنار المانهای ژانر وحشت است. طی مصاحبه اخیر کنجی کیمورا (Kenji Kimura) و ماساتو کیمورا (Masato Kimura) کارگردان و تهیه کننده این پروژه با WCCF Tech، اطلاعات قابل توجهی منتشر شده است.
بیشتر از آنکه بازیکنها با یک عنوان جهان باز با المانهای نقش آفرینی مواجه باشند، با یک اثر اکشن-ماجراجویی و نقشهای نسبتا محدود طرف هستند. هنگامیکه به ژانر اصلی این بازی فکر میکنیم یا سوالاتی پیرامون آن از ما پرسیده میشود، صرفا میتوانیم بگوییم که همه چیز به دید اشخاص بستگی دارد. برای مثال اگر بخواهید به عنوان یک اثر جهان باز به آن نگاه کنید، همه چیز تغییر میکند. در طول این بازی، بازیکنها میبایست یک معمای بزرگ را با پیشروی در جهان طراحی شده حل کنند.
به همین منظور، چنین چیزی چندان با بازیهای جهان باز تطابق ندارد. این تصور ما است. امکان گشت و گذار در سرتاسر شهر وجود دارد و ما نیز بازیکنها را به انجام این کار تشویق میکنیم. البته برخی ویژگیها و المانهای ترسناک موجود در جهان این اثر احتمالا مانع انجام چنین کارهایی شود. با این حال، ما تحت هیچ شرایطی خواهان ایجاد یک تجربه استرسزا برای اشخاص نیستیم. بلکه هدف اصلی ما این است که بازیکنها به هرمکانی که میخواهند بروند و در جهان بازی کاوش کنند.
بازی Ghostwire: Tokyo از حالتهای گرافیکی متعدد برخوردار است
عوامل حاضر در پروژه تولید بازی Ghostwire: Tokyo همچنین به مدت زمان لازم برای به اتمام رساندن این عنوان اشاره داشتند. اینگونه به نظر میرسد که برای تکمیل خط داستانی و تمامی مراحل فرعی این بازی، بازیکنها به 30 تا 40 ساعت زمان نیاز دارند. مشخصا میزان توانایی و تمرکزشان در حین تجربه این اثر، روی میزان زمان حضورشان در شهر توکیور اثر گذار است. باید متذکر شویم که اطلاعات جدید بازی Ghostwire: Tokyo به مطالب مطرح شده، محدود نمیشود. به تازگی همچنین از حالتهای گرافیکی مختلف این بازی رونمایی شده است. بنابر اطلاعات موجود، بازیکنها میتوانند به صورت دلخواه ویژگیهای گرافیکی این بازی را تنظیم کنند. تمامی حالتهای بصری این بازی به شرح زیر است:
- Quality Mode: در این حالت بازیکنها میتوانند بازی را با رزولوشون 4K و فریم ریت 30fps به همراه ویژگی Ray Tracing تجربه کنند.
- Performance Mode: این حالت بیشتر روی ارائه فریم ریت 60fps با رزولوشن پایینتر متمرکز است. ویژگی Ray Tracing در این حالت با ویژگی Spatial Reflection جایگزین شده است.
- High Frame Rate Quality: این حالت صرفا یک نسخه دیگر از Quality Mode است که میزان فریم ریت بازی را تا 40 تا 50fps بالا میبرد. البته ویژگی Ray Tracing این حالت عمل نمیکند.
- High Frame-Rate Performance: درصورتیکه به دنبال میزان فریم ریت بالاتر از 60pfs بدون بهرهمندی از ویژگیهای گرافیکی مذکور هستید، این حالت میتوان مناسبترین گزینه برای شما باشد.
بازی Ghostwire: Tokyo در تاریخ 25 مارچ (5 فروردین 1401) برای پلتفرم کامپیوترهای شخصی و کنسول پلی استیشن 5 منتشر خواهد شد. کاربران کنسول پلی استیشن میتوانند نسخه Deluxe این عنوان را به قیمت 80 خریداری کنند. این اقدام سبب میشود تا از سه روز پیش از عرضه جهانی بازی، بتوانند آن را تجربه کنند.
منبع: Gamingbolt