اطلاعات جدیدی از بازی Redfall منتشر شد

هاروی اسمیت به تازگی اطلاعات جدیدی را از بازی Redfall و جوانب مختلف آن، به ویژه انتشار در روز نخست روی گیم پس منتشر کرد. با گیم سیتی همراه باشید.

بازی Redfall اولین ساخته تیم بازی سازی Arkane Studios به عنوان یک استودیو فرست پارتی ایکس باکس محسوب می‌شود. قرارگیری این استودیو در لیست استودیوهای زیرمجموعه ایکس باکس مشخصا تغییرات مختلفی را برای آن‌ها به همراه دارد. این تغییرات حتی شامل شیوه عرضه رسمی بازی‌های آینده‌شان نیز خواهد شد. مشابه با تمامی عناوین انحصاری مایکروسافت، این عنوان مورد انتظار نیز از روز نخست عرضه در دسترس مشترکین سرویس ایکس باکس گیم پس قرار می‌گیرد. محصولات اخیر استودیو نام برده همواره با استقبال بسیار مناسبی از جانب بازیکن‌ها مواجه شده‌اند. بنابراین انتظار می‌رود که کاربران ایکس باکس به ویژه مشترکین Game Pass نیز به خوبی از این اثر استقبال کنند.

در جریان مصاحبه با وبسایت Gamesradar، هاروی اسمیت (Harvey Smith) اطلاعات قابل توجه و جدیدی را از بازی Redfall منتشر کرد. به عقیده او عرضه این بازی روی گیم پس ضمن افزایش تعداد مخاطبین‌شان، ترس و استرس عجیبی را نیز به همراه دارد.

من فکر می‌کنم سرویس ایکس باکس گیم پس یک پتانسیل بسیار بالا برای دیده شدن محصول یا محصولات جدید ما است. من امیدوارم که به لطف تعدد مشترکین این سرویس، بتوانیم رضایت اکثریت بازیکن‌ها را به بازی جدیدمان جلب کنیم. خلق جهانی عمیق، به کارگیری المان‌های مختلف داستان سرایی یا استفاده از مکانیزم‌های مبارزه‌ای متنوع، همگی از جمله کارهایی هستند که ما به منظور افزایش کیفیت پروژه‌مان انجام می‌دهیم. ما همواره قصد داریم تا با استفاده از چنین موارد به خصوصی توجه و رضایت مخاطبین را داشته باشیم.

اطلاعات جدید بازی Redfall

بازی Redfall دارای چندین چندین حالت مختلف است

هاروی اسمیت همچنین در ادامه افزود:

با این حال، حس می‌کنم که سرویس گیم پس برای ما یک جایگاه بسیار بزرگ است. انتشار بازی Redfall روی این سرویس استرس‌زا و تا حدودی ترسناک است. برای مثال، من مدام از خودم می‌پرسم که در طول هفته اول عرضه چند نفر مشغول تجربه این بازی خواهند شد؟ بدون شک ما در سریع‌ترین زمان ممکن شاهد نظرات بازیکن‌ها خواهیم بود و اشخاص بی‌شماری با نتیجه تلاش‌های چند سال اخیر ما مواجه می‌شوند.

شایان ذکر است که در بخش دیگری از این مصاحبه، کارگردان بازی Redfall به یکی از ویژگی‌های قابل توجه این عنوان اشاره کرد. طبق گفته‌های او، این بازی از یک سیستم گفت و گو پویا بهره‌مند است.

در جریان این بازی بازیکن‌ها می‌توانند چهار شخصیت مختلف را انتخاب کنند. همچنین تمامی آن‌ها می‌توانند این شخصیت‌ها را به صورت یکسان برگزینند. ما در این عنوان از یک سیستم گفت و گو بسیار پویا استفاده کرده‌ایم. باتوجه به این‌که کدام شخصیت‌ها را در این تیم چهار نفره قرار می‌دهید، آن‌ها مکالمات به خصوصی را با یک‌دیگر انجام خواهند داد. همچنین درصورتی‌که دو شخصیت (قهرمان) مدت زمان بیشتری را در کنار یک‌دیگر حضور داشته باشند، آن‌ها مکالمات صمیمی‌تری را با هم انجام می‌دهند.

در کنار صحبت‌های هاروی اسمیت، باید متذکر شویم که بازی Redfall به صورت تک نفره نیز قابل تجربه است. در این حالت هیچ‌گونه هوش مصنوعی در تیم بازیکن قرار نخواهد گرفت و آن‌ها می‌بایست به تنهایی ماموریت‌ها را انجام دهند. انتظار می‌رود که تیم سازنده به زودی از حالت co-op نیز برای این بازی رونمایی کند. هم‌اکنون شایعات مختلفی مبنی‌بر وجود این حالت در بازی جدید استودیو Arkane به گوش می‌رسند. این بازی در نیمه اول سال جاری میلادی برای کامپیوتر و کنسول‌های ایکس باکس سری ایکس و ایکس باکس سری اس منتشر خواهد شد. گفته می‌شود که این عنوان انحصاری مورد انتظار در اواسط ماه می در دسترس قرار می‌گیرد. اما این موضوع هنوز از جانب تیم Arkane Studios یا مایکروسافت تایید یا تکذیب نشده است.

منبع: Gamingbolt

مطالب مرتبط

جدیدترین محصولات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

جستجو در سایت

درحال بارگذاری ...
بستن
مقایسه